גלול מטה


עלות מעצב פנים בתל אביב, גוש דן

מתלבטים בשאלה האם להיעזר בשירותי עיצוב פנים או לחסוך את עלות מעצב הפנים ולנסות לבד? נכון, הדברים לרוב נראים מאוד פשוטים ויש לכם הרגשה שתוכלו לצלוח את הפרויקט איכשהו, אבל ברור שלא הייתם רוצים לבזבז את סכומי הכסוף שיושקעו בפרויקט על טעויות בתכנון ובביצוע. אז מה הדרך הטובה ביותר לתכנן את עלות עיצוב הפנים? גללו מטה להמשך קריאה
לקביעת פגישת היכרות >

מעצבת פנים לדירות
עיצוב דירות
רקע שלישי

עיצוב בתים פרטיים
רקע
עיצוב בתים פרטיים

מעצב פנים לחברות היי טק
עיצוב חברות היי טק
רקע שני

עיצוב פנים למשרדים
עיצוב משרדים
רקע רביעי

לקביעת פגישת היכרות

כתובת: ארלוזורוב 2, רעננה,  נייד:052-3452477, טלפון:09-7401917
הסטודיו פועל באיזור המרכז והשרון בלבד.

 

רקע רביעי
רקע לטופס יצירת קשר עם המעצבת


סיגל אביטל גילון מעצבת פנים

כיום יותר ויותר משפחות נעזרות במעצבי פנים מתוך הבנה שמעצבת פנים טובה לומדת את הצרכים ואורח החיים שלכם, מתכננת עבורכם את החללים בצורה פרופורציונלית ונכונה, ומפיקה מהחלל שלכם את מלוא הפוטנציאל הטמון בו, וזאת, במסגרת תקציב שהגדרתם מראש לעיצב הפנים ולשיפוץ הבית בכלל, כך שלא תמצאו את עצמכם באמצע הפרויקט עם תקציב שנגמר.

כמו כן, מעצבת פנים מומלצת תחסוך לכם כאבי ראש מול אנשי מקצוע רבים, תמנע מכם טעויות, דילמות ובזבוז זמן ומשאבים, תלווה את הפרויקט במיומנות ובניסיון מקצועי רב שנרכש בשעות שטח רבות, תפתור בעיות טכניות הצצות במהלך השיפוץ ותלווה אתכם לחנויות הטובות ביותר עם המחירים המתאימים ביותר עבורכם, והכי חשוב מעצבת פנים מיומנת תלווה אתכם יד ביד אל תוצאה אסתטית גבוהה שתשקף אתכם ואת סגנון חייכם.

ובכן מהי העלות של מעצבת פנים מומלצת בתל אביב והסביבה?

כמו דברים רבים התשובה מורכבת ודורשת הכרה עם הפרויקט והבנה של ההשקעה הנדרשת לסיומו. לפני שאני כמעצבת פנים נוקבת בעלות עבודת עיצוב פנים, אני מקיימת פגישה ראשונה באתר ללא עלות וללא התחייבות. פגישה זו מאפשרת לי להכיר אתכם ולעמוד על הציפיות והחלומות שלכם, ולא פחות חשוב הפגישה מאפשרת לכם להכיר אותי ולבחון האם אני מתאימה לכם, האם יש כימייה ותקשורת טובה. בהמשך אשלח לכם הצעת מחיר הכוללת את עלות עבודת עיצוב הפנים התואמת את היקף השעות הנדרשות להשלמת הפרויקט.

הצעת מחיר של מעצבת פנים כוללת ארבעה שלבי עבודה:

1. תכנון: התכנון מתבצע על פי הגדרות ודרישות שיגובשו על ידינו במשותף, אלה מתורגמים לחלוקת פנים בצורה פונקציונאלית, יצירתית ועדכנית, תוך תכנון פרטני המשלב צרכים ונוחות. בנוסף לתכנון נלקח בחשבון התקציב שיועמד לצורך התהליך, התכנון והתקציב יתורגמו לשפה עיצובית הייחודית לפרויקט שלכם.
2. תוכניות עבודה וכתב כמויות: לאחר בחירת התוכנית הטובה ביותר עבורכם אכין תוכניות עבודה מפורטות לביצוע הכוללות תוכניות הריסה, בנייה, חשמל, תאורה, אינסטלציה, מיזוג, ריצוף וחיפוי, הנמכות תקרה, פרטי ניתוק והטמעת מערכות, זכוכית, אלומיניום, דלתות וחלונות, מפרטים שונים וכן תוכניות נגרות מקוריות וייחודיות לפרויקט שלכם. כמו כן, אכין מכרז עם כתב כמויות מפורט של כל העבודות הדרושות להשלמת הפרויקט ובצד המכרז אכין מסמך עלויות משוערות של חומרים ואביזרים הדרושים להשלמת הפרויקט
3. בחירת חומרים ואביזרים: אלווה ואכוון אתכם בבחירת חומרים כמו: חלונות, חיפוי קיר, חיפויי רצפה, תאורה, זכוכיות, פרזול, שטיחים, וילונות, ריהוט ואביזרים משלימים, עד לשלמות הפרויקט. בחירה זו תלווה במספר פגישות בחנויות שונות, לצורך הבחירה המתאימה ביותר לצרכים ולתקציב שלכם.
4. ליווי ופיקוח הפרויקט: הכולל מתן תוכניות, הסברים, הבהרות ומידע לקבלנים השונים, פיקוח עליון לבדיקת תאימות התכנון בשטח, ביקורים באתר לתיאום ופתרונות נקודתיים, התחייבות ללוח זמנים ולזמינות מרבית עד לשביעות רצונכם.

עבודת מעצב הפנים היא עבודה מורכבת הדורשת הבנה מעמיקה בהיבטים רבים ויכולת אינטגרציה גבוהה בין תחומים שונים, הידע והמקצועיות מאפשרים לי להציע לכם מתוך אפשרויות רבות את המתאימה ביותר עבורכם, ובסופו של דבר העלות של מעצבת פנים מתגמדת לנוכח היתרונות הרבים והערך המוסף שמעצבת פנים מביאה עימה לפרויקט, אני בטוחה שבסופו של תהליך תרגישו כמו כל לקוחותיי, שההוצאה הייתה נכונה ומשתלמת ושווה את ההשקעה.

שירותי עיצוב הפנים ניתנים לכל תל אביב גוש דן והשרון: בת ים, חולון, אור יהודה, קריית אונו, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, רמת השרון, הרצליה, אזור, כפר שמריהו, גבעת שמואל, פתח תקווה.

אשמח לקחת חלק בתכנון החלום שלכם. לפגישה ללא התחייבות
התקשרו: 052-3452477

לקביעת פגישת היכרות >

עיצוב דירה בתל אביב

מעצב בית בגוש דן

עיצוב חברת היי טק בתל אביב

עיצוב וילה בגוש דן