גלול מטה


קונים ומעצבים דירה מקבלן או תמ"א / פינוי בינוי במרכז

קניית דירה היא כנראה אחת ההחלטות הגדולות והמשמעותיות שתעשו בחייכם. הפגישה אצל נציג המכירות, במשרד מפואר ומעוצב מציגה תמונה ורודה ויפה, עם הדמיות וקטלוגים מפוארים. ואז מתגלות... במהלך הבניה הפתעות רבות. שוקלים לקנות דירה מקבלן או דירה תמ"א או פינוי בינוי, בואו אליי עם התוכניות והחומרים, אקשיב, אייעץ אציע ובעיקר אחסוך לכם טעויות עתידיות והמון כסף.

לקביעת פגישת היכרות >
עיצוב דירות
עיצוב דירות
רקע שלישי

עיצוב בתים פרטיים
רקע
עיצוב בתים פרטיים

לקביעת פגישת היכרות

כתובת: ארלוזורוב 2, רעננה,  נייד:052-3452477, טלפון:09-7401917
הסטודיו פועל באיזור המרכז והשרון בלבד.

 

רקע רביעי
רקע לטופס יצירת קשר עם המעצבת


סיגל אביטל גילון מעצבת פניםטיפים שחייבים לדעת כשקונים ומעצבים דירה מקבלן או בשיפוץ תמ"א או פינוי בינוי 

קניית דירה היא כנראה אחת ההחלטות הגדולות והמשמעותיות שתעשו בחייכם.
הפגישה אצל נציג המכירות, במשרד מפואר ומעוצב מציגה תמונה ורודה ויפה, עם הדמיות וקטלוגים מפוארים. ואז מתגלות במהלך הבניה הפתעות רבות. למרבה הצער, לאחר החתימה אין כמעט אפשרות ומקום לשינויים. כמעצבת פנים בעלת נסיון רב, ראיתי מספר בעיות שחוזרות על עצמן כמעט אצל כולם. ולכן, ריכזתי עבורכם 6 דגשים חשובים שיש לשים לב אליהם לפני החתימה על הדירה מקבלן או תמ"א או פינוי בינוי.

1. בקשו את מחירון השינויים / זיכויים המפרט עלויות של שינויים ושידרוגים בדירה.
קבלנים רבים מנצלים את העובדה שהרוכש מחויב לבצע שינויים דרכם ודורשים עבור כל שינויי מחיר גבוה, כלקוחות שבויים אין לכם ברירה אלה להסכים וכאן קצרה הדרך מחריגה משמעותית בעלות הדירה.

2. בקשו לדעת מהם הזיכויים שתקבלו מול  חברת המטבחים, חברת הכלים הסניטרים,
חברת הדלתות וכו', אם הזיכויים נמוכים מדיי תתווכחו.
בשלב זה של המו"מ הקבלן יעדיף לתת צ'ופרים כדי לסגור את העיסקה.

3. קחו בחשבון שיש אלמנטים בדירה שלא ניתן להזיז, עמודים, צינורות ורטיקלים (צינור אסלה או ביוב שיורד לאורך כל הבניין) לכן לפני שאתם מחברים חדרים או מבטלים שירותי אורחים לצורך מטבח גדול יותר, בידקו עם מעצבת האם זה אפשרי.

4. יש קבלנים המחייבים על כל שינוי מהסטנדרט, בעיקר הזזה של נקודות חשמל ואינסטלציה, וזאת עוד לפני הבנייה. אמנם המחיר ליחידה הוא בן 30-60 ₪, אך בסך הכל מדובר על אלפי שקלים, התעקשו לבטל כליל סעיף זה.

5. שימו לב, כי שידרוג הדירה יחייב אתכם לחתום על הארכה לתאריך קבלת מפתח, אם התחייבתם על תאריך עזיבה של ביתכם הנוכחי, קחו זאת בחשבון והתארגנו בהתאם.

6. אל תקנו דירה בחודש יוני, שכן מחיר הדירה מוצמד למדד תשומות הבנייה, שקופץ ביולי, אוגוסט, מדובר על אלפי שקלים שיכולים ללכת לאיבוד.

שוקלים לקנות דירה מקבלן או דירה מתמ"א או פינוי בינוי?

בואו אליי לפגישה בסטודיו לעיצוב ברעננה עם התוכניות והחומרים, אקשיב, אייעץ אציע ובעיקר אחסוך לכם טעויות עתידיות והמון כסף.

אשמח לקחת חלק בתכנון החלום שלכם. לפגישה עם מעצבת פנים ללא התחייבות
התקשרו: 052-3452477
שרות עיצוב פנים בשרון ובמרכז

לקביעת פגישת היכרות >

דירה מקבלן - סלון

עיצוב דירה מקבלן מטבח

דירה מקבלן פינת אוכל

דירה מקבלן סלון ופינת אוכל