גלול מטה


עיצוב בית מודרני בשרון והמרכז

לקוחות רבים מתחילים את המפגש איתי בבקשה לעיצוב בית מודרני. כמעצבת פנים מנוסה ברור לי שכאן מתחיל מסע של בירור ולמידה, חקירה ותהייה, האם התמונה בחלום של הלקוח פוגשת את ההגדרה של עיצוב בית מודרני? האם הבתים המודרניים שאני מעצבת יהיו הקו המנחה להגשמת חלומם? האם יתממשו כאן צרכי הדיירים, הפנטזיות שלהם, הציפיות והאידאות במסגרת תקציב מוגדר? מלחיץ לא? ובכן, סמכו עליי. אין יסודית ממני.

לקביעת פגישת היכרות >
עיצוב וילות
רקע
עיצוב בתים פרטיים

עיצוב דירות
עיצוב דירות
רקע שלישי

לקביעת פגישת היכרות

כתובת: ארלוזורוב 2, רעננה,  נייד:052-3452477, טלפון:09-7401917
הסטודיו פועל באיזור המרכז והשרון בלבד.

 

רקע רביעי
רקע לטופס יצירת קשר עם המעצבת


סיגל אביטל גילון מעצבת פנים

המשימה שלי כמעצבת פנים היא קודם כל להגדיר את הציפיות והצרכים של הלקוחות והיא אולי החשובה ביותר בעבודת עיצוב הפנים. מעצבי פנים רבים מתכננים בתים שנראים מהמם אבל הלקוח שהינו בעל הבית חושב אחרת ולכן, המטרה הכי חשובה היא עיצוב בית יפה שמתאים ועונה קודם כל לצרכי הלקוח.

ובכן, איך מתכננים עיצוב בית מודרני ומהם המאפיינים של בית כזה?

שפה עיצובית מודרנית

עיצוב פנים שכולל קוויים ישרים, נקיים ומינימליסטים, גאומטריות פשוטה ופונקציונלית, חפה מקישוטיות יתר.

החומרים בהם משתמשים לעיצוב הפנים

המאפיינים של עיצוב בתים מודרנים יהיו בדרך כלל במראה נקי ואחיד, ללא עיטורים רבים בגימור חלק וחף ממניירות עיצוביות מיותרות. זכוכית מתכת, אלומיניום, גבס בטון ופלדה הם אורחי כבוד בבתים מודרנים.

החומריות הנקייה באה לידי ביטוי בצורות שונות, לדוגמא: בחירה של אבן או אריח בגדלים גדולים ואחידים, בחירה של לבנים / בריקים בגימור ישר ובצבעוניות מונוכרומטית, שימוש מרובה בזכוכית במעקות, בקירות הפרדה ובחדרים רטובים, חיפוי קירות בחומרים דמויי בטון וטיח אבן, ולעיתים אני כמעצבת הפנים של הבית, בוחרת בשימוש בעץ או בחומרים טבעיים אחרים לחמם את האווירה ולהימנע מתחושת ניכור. כמובן, הסוד הוא בתכנון מוקפד, בשילוב בין החומרים והצבעים ובמינון ההרמוני והמדויק היוצר מפגש מעניין ועל זמני. בבחירה נכונה ומושכלת, התוצאה תהיה עדכנית ותשמר לאורך זמן.

צבעוניות מודרנית

עיצוב פנים מודרני כולל צבעוניות מונוכרומטית ואחידה. פלטת הצבעים של לבן, אפור, שחור ונגיעות של כתמי צבע יעשו את העבודה. האלמנטים המרכזיים כמו מטבח, פינת אוכל, קירות ואביזרים גדולים יקבלו את הצבעוניות המונוכרומטית. לצד אלה כורסא, כריות ואביזרים משלימים בצבעוניות שונה יהפכו את החלל לאישי ויבטאו את טביעת האצבע הייחודית של בעל הבית. גם כאן מעצבי פנים איכותיים יודעים שהמינון הוא סוד הקסם.

עיצוב תאורה

היא אלמנט חשוב בעיצוב בית מודרני, הבחירה תבוא לידי ביטוי בתאורה מוסתרת או בבחירת גופי תאורה מחומרים כזכוכית גבס ואלומיניום, לעיתים ישובץ במערך התאורה אלמנט צבעוני וגדול אך הוא יהיה פריט בודד. מיקום התאורה בחלל הוא קריטי ליצירת אווירה, פיזור נכון של האור עוזר בהגדרת חללים ובחיבור או הפרדה בן אזורים.

איחוד חללים

ומקסום תחושת המרחב אף הם חלק ממאפייניו של בית מודרני עכשווי. מכניסה רחבה ומזמינה דרך חלל ציבורי פתוח המחבר בין מטבח, סלון וחוץ, במקרה של בית פרטי, פתחים גדולים בפרופילים מינימליסטים או נסתרים יחברו בין פנים לחוץ ויאפשרו זרימה והגדלה של החלל, מרפסת בדירה סטנדרטית יכולה לחולל פלאים לחלל עם תכנון מוקפד ובחירת חומרים נכונה.

רהיטים מודרניים

חשיבותם מכרעת ליצירת מראה נקי ועכשווי בבתים מודרניים, אלה יהיו בעלי חזות נקייה ולכאורה פשוטה, קווים ישרים ומינימליסטים, במקרים רבים הספה תרחף על רגלי מתכת דקיקות והמזנון יוצמד לקיר בתלייה סמויה שתשווה לו מראה קליל ולא מגושם, הקווים אופקיים וישרים, מקומות האחסון יהיו מוסתרים ונעלמים מהעין לעיתים ע"י יצירת קירות כפולים בהם מסתתרים ארונות שלמים או מדפי שירות.

שימוש באמצעים טכנולוגיים עכשוויים

עיצוב פנים של בתים מודרניים מביא בחשבון את ההתקדמות הטכנולוגית בת זמננו ומשלב אותה בחוכמה בחלל הבית, תאורת לד, חשמל חכם, מעליות, מזגני VRF , פרזול מתקדם חומרי בנין נקיים ועוד אלה מבטיחים תוצאה עדכנית ופונקציונלית לטווח ארוך.

חשוב לציין כי בתים מודרניים לא חייבים להיות קרים ומנוכרים, אפשר לחמם את המראה באמצעים רבים ולהפוך אותו לחמים ומזמין. בבחירת מעצבת מקצועית ומיומנת שתדע לקרוא את הכוונות והחלומות שלכם ולתרגם אותם תגיעו לתוצאה אסתטית ומוקפדת הנשמרת עדכנית ומפתיעה לאורך זמן.

אישית הסגנון הזה מרגש אותי וכל פרויקט עיצוב פנים חדש ממלא אותי מחדש, מבינים למה לא נלחצתי?

אשמח לקחת חלק בתכנון ועיצוב החלום שלכם. לפגישה ללא התחייבות
התקשרו: 052-3452477
שרות עיצוב פנים בשרון ובמרכז

 

לקביעת פגישת היכרות >

עיצוב בריכה בבית מודרני

עיצוב סלון מודרני

עיצוב סלון בזהב מודרני

עיצוב סלון לבן מודרני ומינימליסטי